Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας κατά τη φετινή χρονιά έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή πρώτη φορά με τη φορητή μάθηση. Πιο συγκεκριμένα, μέσω του προγράμματος που εφαρμόζεται στις μεγαλύτερες τάξεις (Δ΄,Ε΄,Στ΄) και υλοποιείται από την εκπαιδευτικό του σχολείου Ζαρκάδα Μαρία σε συνεργασία με τους/τις εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων τμημάτων, αξιοποιούνται παιδαγωγικά ποικίλες ψηφιακές εφαρμογές σε διάφορα γνωστικά αντικείμενα συμβάλλοντας στην καλλιέργεια ανώτερων γνωστικών και μαθησιακών δεξιοτήτων.
Ενδεικτικά, παρουσιάζονται κάποιες από τις δραστηριότητες που έχουν υλοποιηθεί στα αντίστοιχα διδακτικά αντικείμενα έως τώρα:
- Γλώσσα:
α)δημιουργία κόμικ (κειμενικό είδος), β) δημιουργία αφίσας (κειμενικό είδος) γ) ψηφιακοί πίνακες ανακοινώσεων
2) Μαθηματικά: μαθαίνω τους δεκαδικούς αριθμούς, πρόσθεση και αφαίρεση δεκαδικών αριθμών, έννοια κλάσματος, σύγκριση κλασμάτων, πρόσθεση αφαίρεση κλασμάτων, γεωμετρικά σχήματα, περίμετρος-εμβαδόν, κατασκευή τάνγκραμ
3) Ιστορία-Θρησκευτικά:
α)κατασκευή εννοιολογικών χαρτών, β)περιήγηση σε μουσεία/ιστορικά κτίρια, γ)αξιολόγηση μαθήματος μέσω κουίζ
4) Φυσική: ηλεκτρισμός, πεπτικό σύστημα, στοματική κοιλότητα-δόντια, ηλιακό σύστημα
5)Γεωγραφία–Μελέτη: α) συντεταγμένες-γεωγραφική θέση, σημεία του ορίζοντα, προσανατολισμός με πυξίδα, β) «Μέσα καταγραφής και απεικόνισης γεωγραφικών στοιχείων» (είδη χαρτών, κύρια στοιχεία χάρτη, χαρτογραφικά σύμβολα), γ) «Φυσικό Περιβάλλον» (το φυσικό περιβάλλον της Ελλάδας, λεξιλόγιο γεωγραφικών όρων που αφορούν το βουνό και τη θάλασσα) δ) ήπειροι, κράτη-πρωτεύουσες, νομοί-πρωτεύουσες.
Μέσα από τα φύλλα εργασίας αξιοποιήθηκαν και qrcodes για καλύτερη και ταχύτερη σύνδεση με ιστότοπους ή εφαρμογές.