Ο ΚΡΥΜΜΕΝΟΣ ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ 1821

Στο πλαίσιο του εορτασμού της εθνικής μας επετείου στο σχολείο μας διοργανώθηκε ένα παιχνίδι «Κρυμμένου Θησαυρού». Μέσα από το δημιουργική αυτή δραστηριότητα αξιοποιήθηκε ποικιλία σημαντικών γνώσεων σχετικές με την ελληνική Επανάσταση του 1821 δίνοντας ταυτόχρονα κίνητρο στους μαθητές/τριες να προσεγγίσουν διαφορετικά το μάθημα της Ιστορίας.

Οι τάξεις που συμμετείχαν αλλά και συναγωνίστηκαν μεταξύ τους ήταν το ένα τμήμα της Α’ (χωρισμένο σε 2 ομάδες), η Δ’, η Ε’ και η  Στ’. Κάθε τμήμα των τάξεων αποτελούσε μία ομάδα και συναγωνιζόταν με το άλλο τμήμα της τάξης του. Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού οι μαθητές/τριες κλήθηκαν να λύσουν έναν αριθμό από γρίφους κλιμακούμενης δυσκολίας, τους οποίους έψαχναν στο χώρο του σχολείου για να τους βρουν. Νικητής κάθε τάξης θεωρήθηκε το τμήμα που έλυσε πρώτο όλους τους κρυμμένους γρίφους και κατάφερε να βρει το θησαυρό.

Το παιχνίδι ενθουσίασε τα παιδιά και ανεξάρτητα του αποτελέσματος πέρασαν όμορφα και εποικοδομητικά μικροί και μεγάλοι!
 
 

25η Μαρτίου

5
6
4
2
25η Μαρτίου
3
8
7
5 6 4 2 25η Μαρτίου 3 8 7

Επίσκεψη διατροφολόγου

Την Τετάρτη 16-03-2022 επισκέφτηκε το σχολείο μας η διατροφολόγος κ. Αγγελοπούλου Θεοδώρα στο πλαίσιο του προγράμματος ¨Εργαστήρια Δεξιοτήτων¨. Μίλησε στους μαθητές και στις μαθήτριες της Α1’ τάξης για τη θρεπτική πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής και για την υγιεινή διατροφή στην παιδική ηλικία. Οι μαθητές έπαιξαν σε ομάδες και στη συνέχεια, έφτιαξαν το πιάτο της υγιεινής διατροφής. Στο τέλος, η διατροφολόγος τους έδωσε ένα αναμνηστικό φυλλάδιο και τους χάρισε ένα δώρο.

Ευχαριστούμε πολύ τη διατροφολόγο για την παρουσία της, την πολύτιμη βοήθεια και το ενδιαφέρον που έδειξε. Ευχόμαστε να ακολουθήσουμε τις συμβουλές της.

Η δασκάλα, οι μαθητές και οι μαθήτριες του 16ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Λαμίας.

Ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας

Οι Μαθητές Και Οι Μαθήτριες Του Α1 Τμήματος Του Σχολείου Με Αφορμή Την Παγκόσμια Ημέρα Κατά Του Σχολικού Εκφοβισμού (06/03) Διάβασαν Το Βιβλίο «Η Μέρα Που Έγινα Κι Εγώ Λύκος» (Εκδόσεις Δεσύλλας)

Υπάρχουν Λύκοι Ανάμεσά Μας; Μας Αφήνουν Σημάδια; Είναι Ωραίο Να Γίνεσαι Ο Κακός Ο Λύκος; Η Κουβέντα Ξεκίνησε Με Τα Παραπάνω Ερωτήματα Και Κατέληξε Στη Σημασία Του Να Ζητάς Βοήθεια, Αλλά Και Να Προσφέρεις Βοήθεια Σε Άλλα Θύματα Και Κυρίως …

Πώς Να Μη Γίνεσαι Κι Εσύ Μέρος Της Αλυσίδας Των Κακών Λύκων. Αφού διαβάστηκε το βιβλίο, παίξαμε το παιχνίδι του ΛΥΚΟΥ και του ΓΛΥΚΟΥ, του λύκου δηλαδή που λέει μόνο γλυκές κουβέντες.

Ανάλογα με το πρόσωπο που έπαιρνε κάθε παιδί, εκφραζόταν και διαφορετικά. Είτε άφηνε στο χέρι μια κόκκινη γρατσουνιά, συμβολική για τη γρατσουνιά που δημιουργείται στην καρδιά με τις άσχημες κουβέντες ή μια κόκκινη καρδιά, όταν μιλούσε ο Γλύκος. Κάθε φορά που ακουγόταν κάτι άσχημο, τα παιδιά γελούσαν.

Ακριβώς όπως λειτουργεί και ο σχολικός εκφοβισμός. Ένα παιδί που στοχοποιεί κάποιον, για να γελάσει εκείνος και η παρέα του. Οι καρδιές, όμως είχαν την τιμητική τους και γέμισαν όλα τα χέρια! Μόνο ο ΓΛΥΚΟΣ έχει θέση στην καρδιά μας!

A1_stop_bullying

Σχολικός εκφοβισμός (4)
Σχολικός εκφοβισμός (2)
Σχολικός εκφοβισμός (3)
Σχολικός εκφοβισμός (1)
Σχολικός εκφοβισμός (5)
Σχολικός εκφοβισμός (4) Σχολικός εκφοβισμός (2) Σχολικός εκφοβισμός (3) Σχολικός εκφοβισμός (1) Σχολικός εκφοβισμός (5)
Website is Protected By Using The WP Site Protector Free Plugin From ExattoSoft.com